גישור מנהלים בכירים

גישור ככלי לפתרון קונפליקטים בין מנהלים בארגון:

מחלוקות בין מנהלים בארגון מפריעות לעבודה התקינה ופוגעת לא רק באקלים החברתי אלא גם בתפוקות. 

קונפליקטים בין מנהלים יכולים לנבוע מהבדלים בתפיסות עולם, סגנונות ניהול שונים או מחלוקות על תהליכי עבודה.

גישור ככלי לפתרון קונפליקטים – הוא תהליך חשוב שמטרתו לשפר את התקשורת והיחסים בין המנהלים, תוך מרחב אישי ולא שיפוטי ומתוך ראיה רחבה וכוללת של טובת המנהל ברמה האישית והארגון.

יתרונות תהליך הגישור

  1. פתרון מהיר של קונפליקטים: תהליך הגישור מאפשר פתרון מהיר ויעיל של קונפליקטים, מה שמוביל להמשך עבודה רציפה וללא הפרעות.
  2. מיקוד במטרות משותפות: הגישור מסייע למנהלים להתמקד במטרות הארגון ובתוצאות הרצויות, מגביר את הזיקה להגדרות התפקיד.
  3. בניית אמון: תהליך הגישור מעודד פתיחות ושקיפות, מה שמוביל לבניית אמון בין המנהלים, שיתוף פעולה ושיפור היחסים האישיים והמקצועיים.
  4. יצירת אקלים חברתי טוב יותר מסייע לאווירה חיובית: פתרון קונפליקטים בצורה בונה ומכבדת תורם ליצירת אווירה חיובית בארגון ולהפחתת מתחים מה שתורם לאקלים חברתי נעים יותר.
  5. שיפור התקשורת והעבודה בין ממשקים: תהליך הגישור מעודד תקשורת פתוחה ויעילה בין המנהלים, מה שמוביל להבנה טובה יותר של הצרכים והציפיות.

מה כולל התהליך?

  1. פגישות אישיות: מפגשים עם כל אחד מהמנהלים המעורבים כדי להבין את נקודות המבט, הצרכים והרצונות שלהם.
  2. פגישות משותפות: יצירת דיאלוג פתוח ומשתף בין המנהלים, במטרה להבין את הפערים ולמצוא פתרונות מוסכמים.
  3. בניית הסכמות: גיבוש הסכמות והבנות משותפות על מתווה דרך מחייב שיסדיר את יחסי העבודה העתידיים.
גישור - אתר MOVE

יצירת קשר

השאירו לנו פרטים

דילוג לתוכן