
מדריך פעולות לביצוע בעסק לפני הקמה של מערך מכירות מקצועי
כאשר יוצרים מערך מכירות מקצועי בארגון (כולל מוקד מכירות), חשוב לדעת שהדבר דומה מבחינת התשתית לתהליך המכירה בעסק קטן אבל נדרשת אדפטציה מתאימה. בשני המקרים
כאשר יוצרים מערך מכירות מקצועי בארגון (כולל מוקד מכירות), חשוב לדעת שהדבר דומה מבחינת התשתית לתהליך המכירה בעסק קטן אבל נדרשת אדפטציה מתאימה. בשני המקרים
בעולם העבודה של היום – רווי משימות, שינויים מהירים ולחצים – ארגונים מתמודדים עם אתגר כפול: מצד אחד לשמור על שגרה של רמת ביצועים גבוהה
סיפור מהשטח: לפני כמה שנים ליוויתי סדנה לצוות מכירות של חברה טכנולוגית. אחד אנשי המכירות הוותיקים שיתף: "אני מרגיש שאני שואל את כל השאלות הנכונות
מנהלים הם עמוד השדרה של כל ארגון. הם משפיעים על התרבות הארגונית, על ביצועי העובדים, ועל היכולת של הארגון להגיב לשינויים. תהליך של פיתוח מנהלים
בעידן של שינויים מהירים, תחרות מתמדת והגברת המודעות לאיכות הזמן בעבודה, השאלה "מהו מנהל טוב?" הפכה לשאלה קריטית עבור כל ארגון. מנהלים אינם רק מבצעים
כשמדברים על טיפול בהתנגדויות, לרוב עולה לראש סיטואציה של שיחת מכירה — רגע שבו הלקוח מתלבט האם להוציא כסף, לבחור בחברה אחת על פני אחרת
כולם כבר יודעים שכל עסק חייב למכור את השירותים והמוצרים שלו כדי להתקיים, אבל עדיין לא כולם יודעים שלבצע מכירות זה לא נוקאאוט או בעברית
רגע זורקת פצצה – לא באמת אפשר לנהל את הזמן. הזמן הוא משאב נתון. מה שכן אפשר לנהל זה את עצמנו בתוך הזמן. "ניהול זמן"
זה קורה לכולנו בבית, ברחוב וגם בעבודה. קונפליקטים. אבל מה עושים שכאשר המנהל צריך להתמודד עם קונפליקט והפעם לא בין עובדיו, אלא בינו ובין עמיתיו
בעולם העסקי שלנו, בו המציאות העסקית (והאישית) משתנה במהירות רבה ובתדירות גבוהה, לא מעט מנהלים בכירים מוצאים עצמם כשהם ניצבים בפני אתגרים רבים ומגוונים. הצורך
© כל הזכויות שמורות ליוכי דוד – יעוץ עסקי