הקמת וניהול מערכי מכירות
בעולם העסקי הדינמי של היום הגדלת הכנסות אינה מותרות. זו ליבת ה DNA-הארגוני. אנחנו ב-Move מאמינים שבסביבה תחרותית, מהירה ושקופה, שבה הרשתות החברתיות מכתיבות קצב חדש והלקוח הישראלי מעורב יותר מתמיד – יש להקים מערכי מכירה מותאמים, מדויקים וערכיים.
יותר מאי פעם הלקוחות מחפשים לא רק פתרון אלא ערך מוסף, חוויית שירות ואינטראקציה אישית ואמינה. לכן, תהליך המכירה חייב להשתנות: הוא כבר לא רק על "איך לסגור עסקה" – אלא על "איך לייצר מערכת יחסים מתמשכת עם הלקוח".
אצלנו ב-Move הקמה וניהול של מערכי מכירות הוא תהליך שכולל בניית תוכנית מכירה, הקמת צוות מכירות מקצועי והטמעת כלים לניהול ולבקרה. תהליך זה מצריך הבנה מעמיקה של שוק היעד, ניתוח מתחרים, הגדרת יעדים, בניית תהליכי מכירה ופיתוח מודל תגמול המבוסס על ביצועים.

כדי לייצר גישה מכירתית מנצחת, אנו מתמקדים בשלושה מעגלים עיקריים:
- השוק העסקי הישראלי:
המאפיינים הייחודיים של השוק המקומי כמו חשדנות בסיסית, צורך בהוכחות מיידיות ובקבלת החלטות מהירה דורשים תגובה מכירתית מתאימה. כזו שהיא לא רק מדויקת, אלא גם מותאמת ללקוח ומבוססת ידע. - הלקוח וצרכיו הגלויים והסמויים:
המפתח למכירה אפקטיבית הוא הקשבה עמוקה ותשאול חכם כדי לזהות את הצרכים האמיתיים – אלו שהלקוח מציין בפה מלא ואלו שהוא כלל לא מודע אליהם. - איש המכירות כיועץ מומחה:
בעידן שבו הלקוח מגיע לשיחה כשהוא כבר מצויד במידע רב, על נציג המכירות להיות יותר מ"נציג" שדוחף את הלקוח לעסקה. איש המכירות צריך להיות יועץ מומחה שמספק ערך, מכוון, בונה אמון ומלווה את הלקוח להחלטה הנכונה.
בסדנת המכירות של Move אנו מספקים כלים פרקטיים, מחוברים לשטח ולמציאות הישראלית:
- תשאול חכם וממוקד לזיהוי צרכים סמויים.
- בניית אמון ויחסי לקוח לטווח ארוך ליצירת נאמנות אמיתית.
- הבטחת השליטה של הנציג על שיחת המכירה על ידי שאילת השאלות הנכונות ברגעים הקריטיים.
- הכוונה מקצועית שמייצרת ערך ותורמת לתחושת ביטחון של הלקוח.
- הובלת שיחת המכירה לסגירה בצורה שלמה, הוגנת ורווחית לשני הצדדים.
אנחנו ב-Move עוזרים לארגונים להפוך כל מכירה להזדמנות לצמיחה עסקית. דברו איתנו. נשמח לעזור.
יצירת קשר
השאירו לנו פרטים
