נקודות קריטיות בהדרכת נציגי מכירות טלפוניות

"איזו ארץ איטית! כאן, לעומת זאת, עלייך לרוץ הכי מהר שאת יכולה, כדי להישאר באותו המקום. אם את רוצה להגיע למקום אחר, את צריכה לרוץ לפחות פי שניים יותר מהר."

הייתם מאמינים שהטקסט הזה מתוך הספר "עליסה בארץ הפלאות" נכתב במאה ה-19 ולא היום?

למרות שעברו כ-150 שנה מאז שהספר נכתב, אני חושבת שהמשפט הזה מתאר את הקצב של ימינו – מציאות שבה אם לא רצים קדימה בעצם נתקעים באותו המקום. אבל איך משנים את המציאות? בקלות.

בואו לגלות איך משנים מציאות

אני יוכי דוד, מאמנת עסקית ומדריכת קבוצות שעובדת כבר 15 שנה עם השוק הישראלי ומתמקדת בניהול, מכירות וחווית לקוח וגם בפיתוח מתודולוגיות למידה. במהלך השנים גיליתי דבר שחוסר בדינמיות ובתגובה מהירה הם הרסניים.

למעשה, המשמעות היא לא רק קיבעון ושמירה על השמרים, אלא בסופו של דבר ירידה בהכנסות. הדרך להבטיח שלעסק שלכם זה לא יקרה היא פשוטה – לדאוג שכל אנשי הארגון יקבלו כלים ומיומנויות פרקטיים להתמודדות עם האתגרים העכשוויים.

אם גם אתם רוצים להשיג מקסימום תוצאות במינימום עבודה, אתם מוזמנים להצטרף לתוכניות הליווי, לסדנאות ולהרצאות שלי בנושא שמיועדות למנהלי הדרכה, מנהלי משאבי אנוש, סמנכ"ל מכירות ומנהלי שיווק אבל בינתיים, בואו נדבר על מכירות כי אנשי המכירות הם בעיני הכי מעניינים ומורכבים בארגון. הם גם נמצאים בקשר ישיר עם הלקוחות וגם מזרימים את הכסף לעסק באופן שוטף.

מכירות – עקב האכילס הארגוני

אף אחד לא אוהב שמוכרים לו, אבל כולם אוהבים שקונים מהם. אנשי המכירות זו נקודת הממשק הראשונה בין הלקוח ובין העסק שלכם – מה שהופך את אנשי המכירות לעקב האכילס הארגוני. אבל שכמו תפקידים אחרים, גם התפקיד של אנשי המכירות השתנה בשנים האחרונות.

בעידן הפוסט קורונה, רוב המכירות נעשות בצורה טלפונית ולא פרונטלית ולכן יש חשיבות בהדרכה ייעודית לנציגי מכירות טלפוניים. הדרכה כזו שתשנה את הרגלי ודפוסי המכירות הישנים, תיצור תהליכי עבודה חדשים שיעוררו אמון ונאמנות אצל הלקוח, תתאים לדרישות השוק הישראלי המשתנה ותהפוך את הארגון כולו לגמיש ולא פחות חשוב – לאפקטיבי.

אז מה עושים כדי להביא לשיפור מכירות? קל.

כולם רוצים להביא לשיפור במכירות ולהגדיל את יחס ההמרה, אבל לא כולם יודעים שזה פשוט ומצריך אך ורק הדרכת מכירות חכמה. הדרכה זו כוללת הכרות עם 3 נקודות מרכזיות שחיוניות לתפקוד של אנשי מכירות טלפוניים:

  • הכנה וידע מקדים – ביצוע מחקר לקוח עוד לפני השיחה איתו כדי לזהות את הצרכים המדויקים לו, בעיקר הצרכים הנסתרים שמתגלים רק בתשאול מקצועי.
  • מיומנויות תקשורת ושכנוע שבונות עם הלקוח מערכת יחסים לטווח ארוך
  • ניהול התנגדויות וסגירת עסקה מתוך הבנה שהתנגדויות הן חלק בלתי נפרד מכל שיחת מכירה, כך שבכוחן לחשוף עוד יותר את הציפיות של הלקוח ובכך לחזק את המכירה.

רוצים לקבל עוד פרטים על ההדרכה? דברו איתי בטלפון 050-2229212. מחכה לכם.

דילוג לתוכן