5 טיפים להגדלת הכנסות ממכירות

כמנהלים, אנחנו במסע מתמיד לפתח דרכים חדשות להגדיל את ההכנסות ולשמור על צמיחה בעסק. ומצד שני, על אף שהיעד הסופי ברור לנו, לא תמיד קל להבין איך לסלול את הדרך לשם. לאורך התהליכים שהובלתי ב-Move, למדתי ממקור ראשון שלעתים קרובות שיפור מכירות לא תלוי רק בהשקעה גבוהה יותר במכירות או הגברת המאמצים.

כדי לוודא שהמאמצים האלו מנותבים למקום הנכון, חשוב שנאמץ גישה מדויקת ונסגל אסטרטגיה מתאימה. אלו חמישה טיפים יעילים להגדלת הכנסות ממכירות שיסייעו לך במשימה.

להבין מה הלקוח לא יודע שהוא לא יודע

אחת ההזדמנויות הגדולות ביותר למכירה טמונה ביכולת שלנו לזהות מה הלקוח הפוטנציאלי שמולנו לא יודע שהוא לא יודע. כן, מובן לי שהמשפט הזה דורש הסבר, אבל בפועל – העיקרון הוא די פשוט.

לקוחות, בעיקר היום שקיים כל כך הרבה מידע במרחק קליק, מגיעים אלינו לעתים קרובות מתוך מחשבה שכבר יש להם את כל התשובות. אבל תמיד קיים הפער בין המידע שזמין להם ובין הידע המקצועי שרכשת בשנים של ניסיון והכשרה ייחודית.

בדיוק כפי שלא ראוי שמטופל ילמד מ"דוקטור גוגל" על מה התסמינים שלו מעידים וברור לו שהוא צריך להקשיב לרופא, כך הדבר נכון באותה מידה לכל תחום בו נדרשת מומחיות מקצועית. גוף הידע שלנו מביא איתו לשולחן תובנות קריטיות וייחודיות, שמרחיבות את נקודת המבט משמעותית.

תהליך מכירות יעיל חייב להפגין את העובדה הזו ולהבהיר ללקוח מה הוא עוד לא יודע שהוא לא יודע ואיך אנחנו יכולים להשלים את הפער.

למצב את עצמנו כיועצים מומחים

לקוחות נוטים יותר לקנות ממישהו שמפגין הבנה עמוקה של הצרכים שלהם וידע בתחום. לכן, פיץ' המכירות שלנו לא יכול לעולם להסתכם בסיסמאות בלבד. כדי להבטיח הגדלת הכנסות, אנחנו חייבים להראות ללקוח שאנחנו מכירים היטב את השוק שלו.

הגדלת הכנסות ממכירה דורשת שמירה על אותנטיות

קהל היעד שלנו מופגז בהצעות שיווקיות וההגנות שלו עמידות מתמיד. רוב האנשים היום יודעים לזהות מתי מכירה מרגישה מאולצת. הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות היום היא להעניק תחושה של אותנטיות. עלינו להישאר נאמנים לעצמנו, לדבר בטבעיות ולהתחבר ללקוחות שלך ברמה אמיתית. זה לא אומר כמובן שצריך להתעלם מתסריט המכירה, אבל חשוב שנתאים אותו לצורת הדיבור ולתפיסת העולם שלנו.

להפגין הקשבה אמיתית ללקוח שלנו

במבט ראשון, הטיפ הזה עשוי להיראות סותר לקודם. אבל האמת היא שהאיזון בין הנאמנות לעצמנו וההתאמה ללקוח, היא אמנות עדינה והכרחית. הקשבה פעילה ללקוח לא רק בונה אמון, אלא תאפשר לך לחשוף את הצרכים והחששות העמוקים ביותר שלו. כך ניתן להבטיח שהמכירה תספק מענה מדויק לנקודות הכאב שלו, נקודה קריטית בשיפור מכירות.

לשמור על יושרה מקצועית

לבסוף, לפעמים הדרך הטובה ביותר להגדיל את ההכנסות היא לקחת צעד אחורה. אם מוצר או שירות אינם מתאימים ללקוח, חשוב שנהיה כנים לגבי זה. שמירה על היושרה המקצועית שלך בונה אמון לטווח ארוך ומדובר בנכס שיכול לייצר מכירות ולשמור על נאמנות לקוח בטווח הארוך.

לקבלת ייעוץ צמוד להגדלת הכנסות עם המומחים של Move, ניתן להשאיר פרטים כאן ונחזור אליך בהקדם.

דילוג לתוכן