
איך לבצע תהליך פיתוח מנהלים בארגון?
מנהלים הם עמוד השדרה של כל ארגון. הם משפיעים על התרבות הארגונית, על ביצועי העובדים, ועל היכולת של הארגון להגיב לשינויים. תהליך של פיתוח מנהלים
מנהלים הם עמוד השדרה של כל ארגון. הם משפיעים על התרבות הארגונית, על ביצועי העובדים, ועל היכולת של הארגון להגיב לשינויים. תהליך של פיתוח מנהלים
בעידן של שינויים מהירים, תחרות מתמדת והגברת המודעות לאיכות הזמן בעבודה, השאלה "מהו מנהל טוב?" הפכה לשאלה קריטית עבור כל ארגון. מנהלים אינם רק מבצעים
כשמדברים על טיפול בהתנגדויות, לרוב עולה לראש סיטואציה של שיחת מכירה — רגע שבו הלקוח מתלבט האם להוציא כסף, לבחור בחברה אחת על פני אחרת
כולם כבר יודעים שכל עסק חייב למכור את השירותים והמוצרים שלו כדי להתקיים, אבל עדיין לא כולם יודעים שלבצע מכירות זה לא נוקאאוט או בעברית
רגע זורקת פצצה – לא באמת אפשר לנהל את הזמן. הזמן הוא משאב נתון. מה שכן אפשר לנהל זה את עצמנו בתוך הזמן. "ניהול זמן"
זה קורה לכולנו בבית, ברחוב וגם בעבודה. קונפליקטים. אבל מה עושים שכאשר המנהל צריך להתמודד עם קונפליקט והפעם לא בין עובדיו, אלא בינו ובין עמיתיו
בעולם העסקי שלנו, בו המציאות העסקית (והאישית) משתנה במהירות רבה ובתדירות גבוהה, לא מעט מנהלים בכירים מוצאים עצמם כשהם ניצבים בפני אתגרים רבים ומגוונים. הצורך
המציאות הארגונית של היום מצריכה גמישות, יצירתיות ויכולת להסתגל לשינויים במהירות. עובדים ומנהלים נדרשים להתמודד עם אתגרים מורכבים, לקבל החלטות במהירות ולנהל צוותים בתנאים משתנים
הרשו לי לנפץ לכם מיתוס. שיווק הוא כבר מזמן לא רק משפך אלא יותר מסננת. מאז המצאת האינטרנט ובעיקר והטלפונים החכמים הלקוחות כבר לא רוכשים
"איזו ארץ איטית! כאן, לעומת זאת, עלייך לרוץ הכי מהר שאת יכולה, כדי להישאר באותו המקום. אם את רוצה להגיע למקום אחר, את צריכה לרוץ
© כל הזכויות שמורות ליוכי דוד – יעוץ עסקי